Saturday, January 8, 2011



HAPPY 2011!

Woah, 2010 flew past just like THAT. To me 2010 was the fastest year that swept pass me. I MISS 2010 SO MUCH! I miss being in Form 3! Form 4 is such a pain in the ass. SO STRESSED OUT! and It's only the first week. WTFFF

I'm currently loving some of Taylor Swift's song. Like 'Back to December' and 'Never grow up'. I would love to go BACK TO DECEMBER, WHERE THE HOLIDAYS ARE!!! And I don't wanna grow up either. Life has so much obstacles for us to overcome. -sighs- screw you form 4. you suck. 

DID I MENTION HOW FREAKING THICK IS MY ACCOUNTS TEXT BOOK?!?!?? Well, it's GIANORMOUS. SERIOUSLYYYY, NO KIDDIN'. wanna cry when I first saw it. :'( Why so mean!! It's already in BM and now you are super FAT too?! Show mercy pleaseee :( Hopefully its actually easy to UNDERSTAND. 

Anyways, this year I'm in 4 Jati. Sub-science. Accounts, Chemistry, Physics, Add Maths and the other subjects. How many subjects am I even taking for SPM? hmm... not sure?? O.O

And you ask me why I take sub-science. Why not pure instead? Got straight A's wad, can go into any stream you want right? Well, I didn't have much choice actually. My dad wants me to study accounts. NO MATTER WHAT. Why must it be in BM >:( Bio and ICT is in ENGLISH!!! -JEALOUS MAX- 

Only one week, so much pressure and stress piling up. I still don't have any tuition. FOR THE MOMENT. Most probably need it. Since like almost EVERYONE goes to tuition. T^T not stress meh? Like no time to do anything else. I spent the whole first week afternoon sleeping my butt off. 2 to 3 hours nap. TERROR MAN. I'm still so not used to waking up so early. My body clock still in the holidays. Late late only can sleep, try to sleep early also won't fall asleep. So spent the whole first week of school sleeping at 12 and waking up at 5:30am. -snooze button- 

Form 4 is like a completely different level. So much harder. I can't believe we use to say form 3 was hard. Now to look back, form1 to form 3, EASY SHIT LA. SAP SAP SUI. GAHHH, Form 3 people, appreciate form 3 to the max and have fun! It's gonna fly pass like ZOOM. Internal bleeding just thinking about form 4. ADD MATHS. So hard!!! CHEM AND PHYSIC!! DIEEEE. AND ACCOUNTS! -PENGSAN- oh wait SEJARAH AND BM! oh just kill me now la. -SIGH- How do the seniors SURVIVE? Well, hopefully I come and blog after two years and say form 4 and form 5 damn awesome and so fast done. -crossfingers- And then will stress again about college. TEEHEEE. At the same time, I do wish time would fly faster. I WANNA DRIVEEE YOOOO! 

BMW M3 Sedan

A convertible is pretty sweet too! Maybe one day you'll be mine. 



One day when I make lots of money, I MUST GET MYSELF A BMW. They are so SHINY 8D -drools-

Okay, just gonna rewind a little now. On New Year, my dad wanted to paint Maxine and my room. SO LAST MINUTE RIGHT?! >:( Dad ALWAYS like that. Never plan before hand. So late only want to paint. Got the whole holiday to do, NOW only want to do. Damn piss. So on the 31st of December, I started pealing out the border divider on my wall. 


I have to wet the thing first then only can be peeled off. Troublesome max. 

That's not the worst part YET.

So when you wanna paint the room, the furnitures must be moved right? Well my cupboard weighs quite a ton, with all the books and so on. Well, when I was out one of the days, my maid, under my fathers command, trash all my stuff into BIG RED plastic bags. I almost went MAD arranging everything back on the night before school. Took me forever! From 6 or 7 something do until 12 in the morning. So dulan until can dieee. Plus there was so much DUST. My nose almost drop off. No one even care to help me arrange my stuff. All help Maxine. Maxine herself also no need to do anything, just sit in my parents room playing with the comp, wii and watch tv.  And me going crazy arranging crap in my room with a sensitive nose and much dust particles included. Most probably one of the worst days in my life. Horrible. Everything MUST be plan, and never do it LAST MINUTE. =.=

Went to Starbucks on New Year Eves. 

 Chocolate Cream Chip! ♥

 Dad's~ Toffee?? 


Didn't go to any countdown or anything. I think I never been to ANY countdown in my whole entire life. My life is so dull. 

Parents didn't want to go out actually, but I kept on begging them. At least they took me out. Even if it was for awhile. Better than just staying at home the whole day on NYE right? I couldn't see any fireworks from my house. I could hear them only. Most probably from the Curve or the other malls. PJ IS AWESOME♥ as always :)

My water bed had to removed. If not, the bed cannot be moved. It weighs a ton. 

Just put a mattress onto my bed frame and zzzz 

The next day was a New Year already. Start painting day. My dad asked some of his friends to come over and help. They started of with my mum's tuition room downstairs. After finish there, Maxine room was next. Mine was last. WTFFFF. My dad said that he would paint my room first! UNFAIR. Never keep promise. :( See what happen? I have to keep my stuff so late. Grrrrr >:( 

The new shade of blue is niceee ♥ 

Harbor Blue and California Sky

So half of my room is in the shade of California Sky, which is the lighter blue, which is painted on the bed side. The darker blue, Harbor Blue is painted on the TV and doors side. I like darker colours actually. But they do make your room look smaller. So I only could paint one side. Me liking it :)





♥ loveeeee




I'm a sucker at pretty things ;)

No comments: